duchesssuraya

Fill My Pocket Pleasee

Thursday, October 3, 2013

When I start to type...

Salam and Bello!

first congratulation for myself! I already finish my study!Yay!
4 Years of hard work ( aku rasa aku banyak main dari study.owhh yeayyy I admit that.) Ok padanla muka aku..sangat padan muka.siapa suruh tak study kin oiii..dan result aku sangat padan dengan apa yang aku lalui.But I learned lots of things in university.Something that I can keep forever..friends..

If I can put all my stories in one post...aku rasa aku dah boleh tulis novel atau skrip untuk kisah hidup aku.mungkin aku rasa cerita aku lagi akan ada rating tinggi berbanding semua drama yang ada dekat TV3.yes! (berangan jadi penulis novel)

Ok.Ok.Ok.apa kaitan tajuk post aku dengan apa yang aku tulis meleret-leret panjang kat sini.ok aku tulis dari hati.apa yang aku luahkan pada post ini,semua dari hati.mungkin ada sedikit edit. (Ok gelak giggles)

aku dah delete semua post yang aku tulis sebelum-sebelum ini.sebab satu je.I want a fresh start.be a new person.(tapi aku tetap aku) 

ok malas pulak nak tulis.sebab saat ini aku lapar.tak ada energy.maka.aku nak buat meggi.sambung next time.

...





2 comments:

  1. akhirnya......gudjob! & epy blogging dear!^-^

    ReplyDelete
  2. hei hei jannah! hope semangat berblogging aku kekal berpanjangan! chaiyaokk! for myself! thankz dear :)

    ReplyDelete